jenniferpalmer.blogg.se

La Esquina

Publicerad 2017-10-17 10:52:11 i Mat & Bakning, Vardag,

La Esquina är en mexikansk restaurang som utifrån ser ut som ett gatukök (vilket det är under dagen), men under kvällen öppnar dom sin nedervåning där man kan äta grymt god mexikansk mat. Dom är som sagt kända för sina majskolvar, och dom var väldigt goda!! Den andra maten var god men jag har ätit på bättre ställen. Här kommer lite bilder från La Esquina.

Jättegod smällt ost med natchos och avokado med tomatsalsa
Deras kända majskolvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela