jenniferpalmer.blogg.se

Frukost på Bubbies

Publicerad 2017-10-17 11:26:54 i Mat & Bakning, Resa, Vardag,

Vi började dag fyra med att ta oss till frukoststället Bubbies nere i downtown Manhattan. Herregud va mycket mat vi råkade beställa in!!! Man måste vara riktigt hungrig om man ska hit och äta! Detta va lätt mitt favvoställe (John har fortfarande Two Hands som favorit). Jag var så sugen på ett par riktiga amerikanska pannkakor och Jesus vilka pannkakor! Jag tog med jordgubbar och nutella på med en skål av granola till! Beställ bara en rätt här då deras maträtter är enorma!! John eatällde in bacon och egg med potatis och en fruktskål till. Jag åt upp 3/4 ändå och är stolt över min insats haha. Hade så ont i magen efteråt med det var det värt! 

Hah ser ni vad mycket mat?! Tur att vi har bra förbränning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela