jenniferpalmer.blogg.se

Day 4 in NYC!

Publicerad 2017-10-17 11:47:28 i Resa, Vardag,

Efter den extremt goda och STORA frukosten på Bubbies tog vi oss upp på High Line som låg precis vid frukoststället. High Line är en gamal tågbana som gått i luften (som i Chicago) som de gjort om till ett promenadstråk. Det var superfint och grönt där uppe och man glömmer av att man befinner sig mitt i NYC. Fin utsikt över västra delen av vattnet och vi hade superhit med vädret. Väldigt skönt att promenera  lite efter den stora frukosten. Det gick ganska fort att gå hela vägen så efter det hittade John en Apple butik dom han ville gå in i och där shoppade han loss lite grejer. 


Efter lite promenerande och lite shopping åkte vi tillbaka in till City för att ta en buss till ett Shoppingcenter lite utanför NYC som heter Woodberry Common. Där shoppade John loss lite till och fick en helt ny garderob. Själv hittade jag en vit T-shirt från Polo Ralph Lauren, lite träningskläder från Nike, ett par nya Adidas Stan Smith och sen ett par nya träningsskor från Nike. 




Efter lite shopping fick vi stressa tillbaka eftersom vi köpt biljetter till Rockefeller Center för att få en fin utsikt av sista kvällen i New York och solnedgången. Vi hann därför inte lämna alla shoppingkassar haha så dom fick vi ta med oss upp till toppen av byggnaden. Vi åkte upp hur många våningar som helst (kommer dock inte ihåg hur många) så man fick lock för öronen. Väl på toppen säger jag bara wow!!! Vilken utsikt!! Fick väldigt fina bilder som kommer nedan sen. När vi fotat och tittat färdigt köpte vi med oss sushi på vägen hem o satt på hotellet och myste. Ett väldigt bra avslut i New York. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela