jenniferpalmer.blogg.se

Reputation

Publicerad 2017-11-18 09:43:07 i Mode & Skönhet, Vardag,

Nu har äntligen Taylor Swifts nya album släppts och jag kan bara säga wow!! Hur grymt som helst och inget hon gjort tidigare, svårt att toppa hennes senaste album 1989 men hon lyckad varje gång. 

Jag har ju som sagt varit ett stort fan sen 2008 när skivan Fearless kom. Har även sett henne live två gånger, hon är en syor förebild och hennes musik inspirerar verkligen!! Ni kankse tycker jag är töntig men om det är något jag är stolt över så är det att vara ett fan av Taylor Swift. 

Som ni kommer se på bilderna nedan har jg solduschat på salong för första gången och wow vad nöjd jag är. Jag gjorde det på Expilio vid Domkyrkan och är som sagt mer än nöjd. För när jag är blek, då känner man sig så himla Blää helt enkelt. Så jag ska nog hålla på fram tills nyår och sen får man vänta på våren helt enkelt till att få lite färg. 

(null)

(null)

(null)
Slängde in en bild på min fina pappa eftersom det ändå var farsdag i helgen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela