jenniferpalmer.blogg.se

Jobb & ännu mer jobb

Publicerad 2017-11-26 11:55:21 i Vardag,

Hej på er! 
Idag är det söndag och jag är nu på väg till jobbet. Efter jobbet ska jag och John gå ut och ta en drink efter jobbet för lite kvalitetstid. Imorgon har jg först skola, sen jobb på Liseberg och sen ännu mer jobb på mammas jobb. Så imorgon blir det en lång dag. På tisdag är jag helt ledig så då ska jag och John träna, fixa de sista julklapparna och julpynta lite hemma. 

Ha en fin söndag allihopa! <3

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela