jenniferpalmer.blogg.se

Ledig dag i Varberg!

Publicerad 2017-07-31 17:05:18 i Vardag,

Hej på er! 

I fredags övningskörde jag ner till Varberg för att sola o umgås med mamma o pappa. Varberg bjöd på massor med sol och mys. Vi hittade en liten plats med lä där vi åt matsäck och spelade lite kort och strandtennis. Senare på kvällen tog vi en promenad in till centrum och år god vegetarisk mat på en restaurang. Jag, John och pappa tog suchini biffar med potatissallad och mamma tog en kycklingburgare. Efter god mat i solen gick vi till varbergs fästning och tig lite bilder. 

När kvällen började gå mot sitt slut åkte vi hemåt. Hade en toppendag men John och mamma och pappa! 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2017-07-31 21:32:32

Lät verkligen som en mysig dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela