jenniferpalmer.blogg.se

Two Hands

Publicerad 2017-08-09 13:44:16 i Mat & Bakning, Vardag,

Two Hands är ett frukost/brunch ställe i området Nolita som ligger ganska långt ner på Manhattan. Inredningen var väldigt enkel och personalen var superbra! ALLT var verkligen supergott som vi beställde in! 


Jag beställde en granola med yoghurt och bär, en avocadomacka med ett ägg på och en blåbärs, kokos och banansmoothie! Allt var så himla himla gott! John beställde en avocadomacka med ägg och bacon på och sedan en Acaibowl! Smakade på den och wow, den bästa acaibowl jag ätit! 

Om ni är i NYC så måste ni gå dit! 10/10 tummar upp. 

Min avocadotoast!
Granola med yoghurt
Johns acaibowl😍😍

Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2017-08-09 16:30:08

vilket mysigt ställe!! där skulle jag trivas! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela