jenniferpalmer.blogg.se

Minisemester i Grundsund!

Publicerad 2017-08-06 23:43:31 i Vardag,

Hej hopp på er! 

Har som sagt inte bloggat på en massa dagar men så blir det ibland. Imorgon lyfter planet från Göteborg till New York City!! Ska bli så himla kul att bara åka iväg jag och John och bara vara♥️kommer förhoppningsvis att blogga mer i NYC än jag gjort de senaste veckorna. 

Under Johns födelsedagshelg hände det mycket kul och roligt. Jag hade ju anordnat en överraskningsfest för John hemma i lägenheten. Och wow va lyckat det blev!! 😍alla var supertaggade och vi var ca 18 st hemma i vår lilla etta. Han blev superglad! Vi förfesta hemma hos oss sen drog nästan alla vidare till Backstage. Dagen efter var mindre kul...mådde så dåligt. Men framåt kvällen mådde jag bättre och vi tog oss till Johns föräldrars nya sommarstuga i Skutevik, Grundsund! Såå himla fint, ligger precis vid en liten kanal typ med en egen brygga och allt. Vi firade Johns födelsedag där och hade det mysigt. 

På Johns födelsedag väckte vi honom med sång och paket. Han fick en dator, ett par skor och en ryggsäck från Douchebag. Ryggsäcken fick han av mig och jag tror han blev glad :D 

På kvällen lagade Johns mamma världens godaste majs och bönbiffar med bröd, sallad, avocadokräm och tzatziki. Mums va gott det var! 

Så himla skönt att bara åka iväg och bara vara. Åka båt, segla, sola, bada o äta gott! Här kmr lite bilder♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela