jenniferpalmer.blogg.se

The Weekend

Publicerad 2017-04-25 21:11:39 i Vardag,

Hej hej alla fans! 

Skoja har inga fans, förutom alla barn på jobbet, just det skrev faktiskt en massa aoutografer till barnen på skolan idag för att jag kunde skriva skrivstil. Så då fick pennan jobba. Hehe

I helgen var det premiär på Liseberg, jag jobbade dock inte utan min första helg på Gästservice, Liseberg blir första helgen i maj. I lördags träffade jag Andrea på eftermiddagen/kvällen. Vi drack lite cider och testade det rosa glittervinet, rekommenderar inte att dricka glittervinet! Fotovänligt vin men inte vänligt för mun och mage. Vid sjutiden åkte vi in till stan och jag åkte vidare för att möta upp John efter jobbet och Andrea åkte vidare till sina kompisar för att festa vidare. 

Söndagen började med en powerwalk i Slottskogen, sen åt jag och John frukost. Tog mig sedan ut till föräldrarna i Kullavik för att hjälpa dem att bygga altan. Fastnade dock inne på syrrans rum för det var KAOS där inne. Så storstädade syrrans rum från golv till tak. Sen åkte jag hem och myste ner mig i soffan med John. Måndagen började också med en powerwalk fast i ösregn! Sedan storstädade jag och John hela lägenheten och rensade en massa skit. La ut grejer på shpock så hoppas få in lite pengar på det. En flyttkartong i vårt förråd hade lite spindlar och möss ätit på så fick slänga ett par skor. Buhu. Kunde rädda mina glittriga marenas så det var ju tur. 

Idag har jag jobbat som vanligt, eftersom det snöade imorse har jag frusit konstant hela dagen. Man klär sig inte efter väder nu, man klär sig så vårigt man bara kan, man får frysa på morgonen och förhoppningsvis svettas man på eftermiddagen. 

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: l

Publicerad 2017-06-03 23:30:08

Men faan vad gott!

Postat av: Linda

Publicerad 2017-06-05 20:02:25

Härliga bilder :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela