jenniferpalmer.blogg.se

Chalk Point Kitchen

Publicerad 2017-10-17 11:16:22 i Mat & Bakning, Resa, Vardag,

Vi beslutade dag tre på restaurangen Chalk Point Kitchen som ligger ganska långt ner på Manhattan! Det var en väldigt mysig och liten resturang med extremt nyttig och smakrik mat! Ganska mörkt och burrigt inne på restaurangen men maten var väldigt god. Mycket vegetarisk mat som smakade väldigt gott och mycket. Det var ganska dyrt men ändå värt ett besök tycker jag. Vi beställde in väldigt goda drinkar som vi började med. Sedan beställde jag in sparrissallad som var så himla himla god! Om man älskar sparris är den att rekommendera, sen som ni ser på bilden nedan tog jag även en tomat och mozzarella sallad. Yummy!!! John tog melon och pestosallad med sparris vid sidan som också var väldigt gott och fräscht. 


Det var svårt att hitta eftersom det var litet och en diskret skyltning in till själva stället, men Chalk Point får mer än godkänt i betyg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer Palmér

Hej på er! Mitt namn är Jennifer och du har nu kommit in på min blogg. Här skriver jag om min vardag, mina resor och lägger upp en och en annan bild. Älskar mode, musik och att resa. Puss och kram på er

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela